|♥|kamsahamida|♥|

Friday, January 21, 2011

terkena tag!

tak kne pon.. tapi syaz ckp sape yang bace kne buat! so.. saye bace ok.. saye buat la.. bosan nie... nk buat gak.. suke hati kan kankan?


Rule : respond to these as sarcastic/mean as you could. 
(YR stands for Your Response) 
once u've been tagged, must do!! =) 

happy reading =D 



If an annoying person says : 



1) I am cute. 
YR : ko demam ke ape? tetibe je!



2) I am the most beautiful/handsome. 
YR : yaaaaa!! matila.. sume org mesti buruk gile kan?


3) See, everyone loves me because I am rich and famous. 
YR : aku pon sayang DUIT ko!


4) Unlike you, I am perfectly multi-skilled. I do everything very well from sports to academic thing. 
YR : lol? asal aku tak penah dengar ko dapat dekan?



5) You don't know me? I am Bruneian artist; I have albums. 
YR : stakat gne duit sendiri, katak pon boley!




If an annoying hot woman/man says : 



1) I know you like me. 
YR : ngaaa! sah gile ko nie!



2) What are u looking at? I am not interested in you! 
YR : rabun ke ape? ko tu ade hingus derr. kesat dulu!



3) Sorry, you're nice but seriously not my type. 
YR : macam la ko tu type aku.. 



4) UNLESS you are rich, then don't dream that I will get a ride with you! 
YR : ngaaa! kalo aku kaye pon, tadew der aku nk!



5) Look, I am pretty/ handsome; I can make people hate you! 
YR : will see!




If an annoying extremely ugly woman/man says : 



1) I think you and I can make a good couple. 
YR : ko ckp ngan tiang lampu sebelah tu la.. lagi comel!*siot ayat aku cam bajet hot*



2) May I have your cell phone number? please please please? 
YR : jap.. aku try cr no hospital mental! seswaiii..



3) Hi, wanna hang out? I want you to be with me the whole night. 
YR : bek hang p ngaji quran dr ajak aku kuar~



4) What do you like about me? 
YR : SEBAB DUIT ko BERKEPUK!



5) I want you to say that I am pretty/handsome and you like me soooooooo much! 
YR : tak baik menipu.. dose.. mati siksa..!




If your enemy says : 



1) Hi bitch! 
YR : siot menghina diri sendiri.. memang kebolehan ko kan?



2) You smell like shit! 
YR : ko datang je bau camni.. nampak sangat kann?



3) What an ugly creature you are! 
YR : ngaaaaaa! ko ckp kat selipar aku ke? memang la.. pasar malam je pon! tak tanding der ngan ko...



4) I am going to kick your ass in this race for sure. 
YR : ade gua kisah! *aku memang tak suke larik2...*



If your annoying ex says : 



1) I still love you... 
YR : ye? ouh thanx.. 



2) I know you still love me! 
YR : nampak sngt stalker! ngaaa.. takde maknenye derrr!



3) Please, come back with me honey/hubby... 
YR : lu pe kes der? *huh.. tak mungkin adeq ckp camnie*



4) Please call me... 
YR : awak ingat mama saye peniage topup?



5) The break up hurt me so much... 
YR : tahniah!!!!




If an annoying salesperson says : 



1) Wow! You are so pretty/handsome! 
YR : pentipuuuuuuuuuuuuu!!! *aku jerit kuat2*



2) Seriously, I used this product and I've changed! 
YR : kire dulu memang truk gile la awak ye.. keep trying ye! gud luck.. *sambil larik2 ke tempat lain*



3) We are giving a discount up to 50%! 
YR : ngggggaaaaa!! harge sebenar pon camni kann? 



4) This one is good sir/madam. Buy sir/madam. Buy... 
YR : saye da bli mende ni 5 tahun da.. tak de kesan! *ngaaa.. ni satu ckp kuat2.. biau org lain pun dengar! jahat derr*

sebenarnye.. ade yang memang adeq da penah jawab kat org cmtu.. tapi tak semua.. let say kalo yang memang TOTALLY annoying, memang muke nk kene lempang ke.. mud kureng ke.. memang tu la jawapannye yang paling seswai.. well.. im not sarcastic enuff la kalo nk banding ngan segelintir umat sekalian alam yang lain.. cukup la diri yang humble ni.. *bajet derr*


saye hanyelah seorang budak kecik yang comel.. tak men sarcastics2 ni.. jgn fire saye!!


No comments: